REKLAMACJE

Staramy się, aby dostarczany przez nas towar był pełnowartościowy. Jednak jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go zareklamować.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji, wyślemy Ci nowy egzemplarz danego produktu. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy Ci za niego pieniądze. 

W większości przypadków reklamację jesteśmy w stanie rozpatrzyć drogą mailową. Zgłoszenie reklamacyjne o uszkodzeniu, wadzie produktu lub braku towaru wyślij na adres kontakt@happycoco.pl

  1. Zrób zdjęcie całego produktu/przesyłki z widocznymi uszkodzeniami
  2. Zrób 2-3 szczegółowe zdjęcia uszkodzeń
  3. Wyślij e-mail na adres kontakt@happycoco.pl w temacie podając numer zamówienia oraz słowo „REKLAMACJA” (np. Reklamacja Zamówienie nr. 123453)
  4. W treści zamieść krótki opis reklamacji, nazwę/indeks reklamowanego produktu oraz wskaż ile sztuk reklamujesz

Załącz przygotowane zdjęcia (ich wielkość nie powinna przekroczyć 15 MB). Jeżeli rozpatrzenie reklamacji drogą mailową nie będzie możliwe, poinformujemy Cię o konieczności wysyłki reklamowanego produktu.

Zgłoszenie reklamacji drogą mailową wyślij wówczas, gdy otrzymałeś :

  • uszkodzony produkt (potłuczony, wyszczerbiony, pęknięty, pobrudzony itp.)
  • produkt niekompletny (brak części)
  • inny produkt niż zamawiany
  • niekompletne zamówienie (brak produktu)
  • zamówienie innego klienta
 
 

ZWROT PRODUKTÓW

Zakupy przez Internet to ogromna wygoda, jednak czasami zdarza się, że otrzymany produkt jest inny niż oczekiwaliśmy lub nie spełnia naszych wymagań. Dlatego też w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz zwrócić do nas produkty bez podania przyczyny. 

Koszt przesyłki zwrotnej jest pokrywany przez kupującego.

W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu towaru. Pamiętaj, aby bezpiecznie zapakować produkty, tak by żaden z nich nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę), wypełnij formularz „ZGŁOSZENIE ZWROTU” (ściągnij dokument) i wyślij paczkę razem z uzupełnionym formularzem na adres:

Happy Coco – ZWROT

Happy Coco Iwona Pszonak

ul. Włoska 6a/31

30-638 Kraków

Administrator Danych Happy Coco Iwona Pszonak z siedzibą w Krakowie przy ulicy Włoskiej 6a/31 informuje, że dane osobowe ujawnione w powyższym formularzu przetwarzane będą wyłącznie dla celów rozpatrzenia składanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość / zgłoszonej reklamacji. Bez odrębnej zgody ujawnione dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celów, o których mowa wyżej.

Zwrot pieniędzy

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu.

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, po prostu zwróć produkt, którego nie chcesz i zamów nowy. Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób, który bardzo ogranicza możliwość popełniania błędów często występujących przy wymianie.

Paczkę ze zwrotem produktem prześlij do nas na swój koszt (nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych). Wartość przesyłki zostanie zwrócona na Twoje konto w przeciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.